Warunki gwarancji

OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI DLA WYROBÓW SSA

  1. Okres gwarancji trwa 36 miesięcy i liczy się od daty sprzedaży.
  2. SSA odpowiada w ramach udzielonej gwarancji za wady fizyczne dostarczonego wyrobu, które powstały z powodu tkwiących w nim przyczyn, tj. za wady: konstrukcyjne, materiałowe, wykonawcze, jeżeli zmniejszają one użyteczność wyrobu, albo jeżeli nie posiada on właściwości, o których istnieniu zapewniono.
  3. SSA obowiązana jest usunąć ujawnione w okresie gwarancji wady według swego wyboru, przez dokonanie naprawy wyrobu albo jego wymianę na nowy.
  4. Termin usunięcia zgłoszonych w ramach gwarancji wad wynosi 10 dni roboczych licząc od daty dostarczenia wadliwego wyrobu do siedziby SSA. W przypadku skomplikowanej naprawy lub konieczności dokonania importu, okres ten ulega przedłużeniu o czas niezbędny ‐ jednakże konieczne jest złożenie w tym zakresie przez SSA odpowiedniego oświadczenia, popartego dokumentami.
  5. W przypadku nieuzasadnionej i zawinionej przez SSA zwłoki w usuwaniu wady, Odbiorca może po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu dodatkowego, albo odstąpić od umowy zakupu, albo zażądać obniżenia ceny.
  6. SSA nie ponosi odpowiedzialności za wady fizyczne wynikające z:
    • naturalnego zużycia,
    • niewłaściwej eksploatacji,
    • przeciążenia,
    • użytkowania w niewłaściwym środowisku,
    • wprowadzenia modyfikacji lub napraw bez zgody SSA przez osoby nieuprawnione,
    • działania czynników zewnętrznych, które nie zostały przewidziane w karcie katalogowej wyrobu.
  7. Okres gwarancji na naprawy wynosi 3 miesiące, a na dostawy zastępcze 6 miesięcy, jednakże nie może skończyć się przed upływem pierwotnego terminu gwarancyjnego. Okres udzielonej gwarancji ulega każdorazowo przedłużeniu o czas przerwy w eksploatacji spowodowany koniecznością usunięcia wady.
  8. Wyłącza się jakąkolwiek inną lub dalej idącą niż określoną powyżej odpowiedzialność SSA za wady fizyczne dostarczonego wyrobu. SSA nie odpowiada również za utracone zyski i straty pośrednie nabywcy wyrobu.
  9. Naprawa wyrobu wykonana w okresie gwarancyjnym przez osoby nieupoważnione przez SSA bądź też naruszenie plomby na wyrobie unieważniają uprawnienia z tytułu gwarancji.
Na górę